Dochádzkový systém slúži k evidencii dochádzky, sledovanie pohybov zamestnancov na pracovisku v priebehu
pracovnej doby. Jedná sa o moderné riešenie, ktoré používa v dnešnej dobe už veľa firiem na Slovensku.
Systém spočíva v zapisovaní každého priechodu zamestnanca pri príchode a odchode z práce na
dochádzkovom terminále. Následne vyhodnotenie nám pomôže jasne evidovať pohyby zamestnancov, odpracované hodiny,
čas strávený na ceste, obede atď. Všetky tieto údaje sa dajú potom spracovať pre mzdové agendy v informačných systémoch.
Systém používa identifikačné čipové karty pracujúce na modernej technológii RFID (viac o technológii RFID)
Používáním docházkového systému dosiahnete zníženie chybovosti pri spracování dát o dochádzke, lepšieho využívania
pracovnej doby kvalitatívnym zvýšením osobného prístupu zamestnancov k pracovným povinnostiam (zvýšeniu pracovnej morálky) a
vylúčeniu neoprávnených nadčasových hodín.
Pozrite si našu ponuku terminálov k dochádzkovým systémom.
K našim dochádzkovým systémom dodávame aj software, ktorý je nevyhnutný pre evidenciu dochádzok, k prehľadu a informáciam z terminálu. Ukážka 1 Ukážka 2 Ukážka 3
Ukážky sofwaru k dochádzkovým systémom :